|
|
HET LICHTE VELD |
De tweede van de Eersten
|
|
HET EMOTIONELE ALS BEELD EN VERSCHIJNING
|
|
|
De Eersten, de eerste van de Eersten
|
|
|
Alleen via een Teken mag je
|
|
naar de eersten en de tweeden van de Eersten gaan.
|
|
|
Eerste van de Eersten
|
|
|
Beeld vóór dat er feitelijk beeld is
|
|
|
Voor- beeld
|
|
|
Het Éne Veld
|
|
|
Er is er maar één.
|
|
|
Springlevend beeld
|
|
bron waaruit wat komen gaat
|
|
gevoed en gesterkt wordt.
|
|
|
Drive, driftige id!
|
|
de eerste indruk
|
|
die aanhouden wil
|
|
die zijn eigen kwaliteit heeft
|
|
zijn eigen wezen is
|
|
niet op en niet om kijkt
|
|
onverstoorbaar zijn gang gaat
|
|
zich nergens aan bindt.
|
|
|
Enorme potentieel
|
|
waar alles nog mogelijk is. |
|
|
Plaats van hartstocht |
|
en verbeeldingskracht. |
|
|
|
Waar de Indruk |
|
die de Scene heeft gemaakt
|
|
verbeeld wil worden
|
|
precies zoals ze is
|
|
|
Nog maar net tot vorm gekomen
|
|
jong, levendig, fris!
|
|
|
Er is wat er is
|
|
en niets anders. |
|
|
Één lijn door het midden |
|
Één hart
|
|
Één perspectief
|
|
|
Zó dient de eerste van de Eersten zich aan.
|
|
|
|